PWC

STORYTELLING IR

2/03/2025
STORYTELLING IR (הגדל)
 

כפי שכולנו יודעים – בכל הקשור לקשרי משקיעים, כל תקשורת חשובה.
במהלך המפגש, שיתפנו כמה מהמתודולוגיות המוצלחות ביותר שלנו ליצירת מסרים אפקטיביים בעולם ה- 
IR

מודל 3X3

איך ליצור מסרים ברורים, זכירים ובעלי השפעה מקסימלית, תוך התמקדות בשלושה ביסוסים:

  • הביסוס הממלכתי – מה העובדות והנתונים הקריטיים שחשוב להציג?
  • הביסוס האנושי – איך מחברים את הקהל באמצעות סיפור אישי ומעורר הזדהות?
  • הביסוס הפיקנטרי – איך מוסיפים "טוויסט" או זווית ייחודית שמושכת תשומת לב?

 המסגרת הזו ניתנת ליישום במגוון שווקים ותעשיות, ומבטיחה שהמסרים המרכזיים שלכם ב-IR יהיו ברורים, חדים ומשכנעים.

בניית נרטיב אסטרטגי אפקטיבי יכולה לשנות את כל אסטרטגיית התקשורת שלכם מול משקיעים, ולהפוך אותה למדויקת ורלוונטית יותר.

תודתנו ליוני צברי CFO אלקטרה מוצרי צריכה היוצא, על אירוח וניהול המפגש ולאסף סידיס מנכ"ל Leave a Mark על הובלתו.

לקשר נוסףhttps://leave-mark.com/

עבור לתוכן העמוד