STORYTELLING IR
כפי שכולנו יודעים – בכל הקשור לקשרי משקיעים, כל תקשורת חשובה.במהלך המפגש, שיתפנו כמה מהמתודולוגיות המוצלחות ביותר שלנו ליצירת מסרים אפקטיביים בעולם ה- IR:
מודל 3X3
איך ליצור מסרים ברורים, זכירים ובעלי השפעה מקסימלית, תוך התמקדות בשלושה ביסוסים:
הביסוס הממלכתי – מה העובדות והנתונים הקריטיים שחשוב להציג?
הביסוס האנושי – איך מחברים את הקהל באמצעות סיפור אישי ומעורר הזדהות?
הביסוס הפיקנטרי – איך מוסיפים "טוויסט" או זווית ייחודית שמושכת תשומת לב?
המסגרת הזו ניתנת ליישום במגוון שווקים ותעשיות, ומבטיחה שהמסרים המרכזיים שלכם ב-IR יהיו ברורים, חדים ומשכנעים.
בניית נרטיב אסטרטגי אפקטיבי יכולה לשנות את כל אסטרטגיית התקשורת שלכם מול משקיעים, ולהפוך אותה למדויקת ורלוונטית יותר.
תודתנו ליוני צברי CFO אלקטרה מוצרי צריכה היוצא, על אירוח וניהול המפגש, ולאסף סידיס מנכ"ל Leave a Mark על הובלתו.
לקשר נוסף: https://leave-mark.com/
.jpg)
המפגש עסק בנושא STORYTELLING IR (סיפור סיפורים ביחסי משקיעים) והתמקד בחשיבות העברת המסרים מנקודת מבט של סמנכ"ל כספים.
הנושאים העיקריים שהוצגו במפגש כללו את תפיסת ה-CFO שהוצגה על ידי יוני צברי, ואת נושא ה-STORYTELLING IR שהוצג על ידי אסף סידיס מנכ"ל Leave a Mark.
המפגש עסק בנושא STORYTELLING IR (סיפור סיפורים ביחסי משקיעים) והתמקד בחשיבות העברת המסרים מנקודת מבט של סמנכ"ל כספים.
הנושאים העיקריים שהוצגו במפגש כללו את תפיסת ה-CFO שהוצגה על ידי יוני צברי, ואת נושא ה-STORYTELLING IR שהוצג על ידי אסף סידיס מנכ"ל Leave a Mark.
כפי שכולנו יודעים – בכל הקשור לקשרי משקיעים, כל תקשורת חשובה.במהלך המפגש, שיתפנו כמה מהמתודולוגיות המוצלחות ביותר שלנו ליצירת מסרים אפקטיביים בעולם ה- IR:
מודל 3X3
איך ליצור מסרים ברורים, זכירים ובעלי השפעה מקסימלית, תוך התמקדות בשלושה ביסוסים:
הביסוס הממלכתי – מה העובדות והנתונים הקריטיים שחשוב להציג?
הביסוס האנושי – איך מחברים את הקהל באמצעות סיפור אישי ומעורר הזדהות?
הביסוס הפיקנטרי – איך מוסיפים "טוויסט" או זווית ייחודית שמושכת תשומת לב?
המסגרת הזו ניתנת ליישום במגוון שווקים ותעשיות, ומבטיחה שהמסרים המרכזיים שלכם ב-IR יהיו ברורים, חדים ומשכנעים.
בניית נרטיב אסטרטגי אפקטיבי יכולה לשנות את כל אסטרטגיית התקשורת שלכם מול משקיעים, ולהפוך אותה למדויקת ורלוונטית יותר.
תודתנו ליוני צברי CFO אלקטרה מוצרי צריכה היוצא, על אירוח וניהול המפגש, ולאסף סידיס מנכ"ל Leave a Mark על הובלתו.
לקשר נוסף: https://leave-mark.com/
