top of page
logo.png

מצמיחה לרווחיות

מאיה אברמוביץ'

מובילת תחום אסטרטגיה פיננסית לחברות טכנולוגיה, EY Israel

חלקה את המתודולוגיה כיצד לכלול שיקולי רווחיות בבסיס ההתנהלות העסקית של חברה בצמיחה, מה ואיך כדאי למדוד ואיך נראים נתונים של חברה לדוגמא שיישמה מתודולוגיה זו.


מצגת >>

ree

אורן בר און

שותף, מנהל מחלקת הייטק, EY Israel,

הציג את השפעת המשבר על מקומו של ה-CFO בחברות ההייטק ככוכב עולה: "דור חדש של CFOs צומח כמספר 2 בחברות ציבוריות ויוניקורנים".


מצגת >>

ree

"בעולם בו הריבית עולה, עדיף לייצר דולרים היום מאשר בעוד עשר שנים"- גלעד שני, שותף מנהל ION Crossover Partners, הציג את הסיבות למעבר הפוקוס של המשקיעים מצמיחה לרווחיות. עוד הוסיף גלעד כי "חברות טובות נמדדות בזמן משבר, אלו שישרדו יישארו עם כל העוגה. המשבר הוא הזדמנות אדירה גם בטווח הקצר, הזדמנות לגיוס עובדים איכותיים משום שיורדת יכולת חברות אחרות במשק להתחרות עליהם, תוך צמצומי עובדים פחות טובים מצרכי התייעלות שאינם פוגמים בשם החברה".


מעולם שכולו Growth, עברנו לדבר כמעט רק על רווחיות. במפגש הפורום סקרנו את הסיבות למעבר החד הזה, ודנו בהשפעותיו.

מעולם שכולו Growth, עברנו לדבר כמעט רק על רווחיות. במפגש הפורום סקרנו את הסיבות למעבר החד הזה, ודנו בהשפעותיו.

"בעולם בו הריבית עולה, עדיף לייצר דולרים היום מאשר בעוד עשר שנים"- גלעד שני, שותף מנהל ION Crossover Partners, הציג את הסיבות למעבר הפוקוס של המשקיעים מצמיחה לרווחיות. עוד הוסיף גלעד כי "חברות טובות נמדדות בזמן משבר, אלו שישרדו יישארו עם כל העוגה. המשבר הוא הזדמנות אדירה גם בטווח הקצר, הזדמנות לגיוס עובדים איכותיים משום שיורדת יכולת חברות אחרות במשק להתחרות עליהם, תוך צמצומי עובדים פחות טובים מצרכי התייעלות שאינם פוגמים בשם החברה".


bottom of page