בשיחה שהתקיימה בין נגה קינן, יו"ר פורום ה-CFO המוביל את המאבק נגד העלאת שווי השימוש ברכב ובין יו"ר וועדת הכספים ח"כ סטס מסיז'ניקוב הציג הפורום ליו"ר וועדת הכספים את הקוים האדומים להסכמה של פורום ה-CFO להעלאת שווי רכב. ההסכמה מבוססת על חישוב עוצמת הפגיעה בעובדים מקבלי רכב חברה. פורום CFO מגדיר את עוצמת הפגיעה כסך כל השינוי בשכר, נטו, של העובד לאחר שני תהליכים שיבוצעו במקביל: הורדת מס הכנסה והעלאת שווי רכב. הפורום מתנה הסכמתו למהלך בכך שעובדים המקבלים היום רכב חברה לא יפגעו עד לתום החוזה הנוכחי. דהיינו שנתיים עד שלוש שנים מיום הההסכם. בנוסף, גובה הפגיעה המקסימלי במקבלי רכב מדרגה 2 לא יעלה על 150-170 ₪ נטו.
לדברי נגה קינן, יו"ר הפורום, הקריטריונים שהציב הפורום מבטיחים שהעובדים והחברות לא יפגעו מהעלאת שווי הרכב..
קינן הביעה הערכה כי הקריטריונים הללו יהוו בסיס להחלטתה הצפויה של וועדת הכספים בנושא.