פורום ה- CFO בישיבה עם הוועדה שמינה השר הירשזון בנושא שווי רכב: "המהלך המתוכנן יביא לפגיעה חמורה בשכבת הביניים שממילא משלמת מס גבוה בהרבה מהמקובל בעולם"

אדי דוידסון, CFO "קלא-טכנור" שבמגדל העמק העלה את החשש לחברות ומפעלים באזורי הפריפריה כשאמר: "גם כך אנחנו מתקשים לגייס מהנדסים ועובדים. מהלך זה יפגע ביכולתנו לגייס עובדים. אנחנו נאלצים להתמודד עם קשיים רבים ואין צורך להכביד עוד על חברות בפריפריה."
3/01/2007

בישיבה שהתקיימה היום (03.01.07) בין נציגי פורום ה- CFO לנציגי הועדה שמינה השר הירשזון ע"מ לבחון את הרעיון להעלות את שווי הרכב, אמר קובי שרון, CFO "לונדבק" ויו"ר ועדת המיסים ומס הכנסה בפורום ה- CFO: "המהלך המתוכנן יביא לפגיעה חמורה בשכבות הביניים שממילא משלמת מס גבוה בהרבה מהמקובל בעולם" שרון הוסיף: "קיים חשש שמעבידים ישאו בתוצאות ע"י דרישה להעלות את שכר העובדים." עוד הוסיף שרון: " הדיון כרגע לא רלוונטי כל עוד  התשתית התחבורתית לא מספקת מענה. כל העלאה בשווי רכב היא פגיעה מיותרת בחברות, העובדים ובמשק."

אדי דוידסון, CFO"קלא-טכנור" שבמגדל העמק העלה את החשש לחברות ומפעלים באזורי הפריפריה כשאמר: "גם כך אנחנו מתקשים לגייס מהנדסים ועובדים. מהלך זה יפגע ביכולתנו לגייס עובדים. אנחנו נאלצים להתמודד עם קשיים רבים ואין צורך להכביד עוד על חברות בפריפריה." עוד הוסיף דוידסון: "הגמישות הנדרשת בעולם גלובלי של העבודה בשעות הערב או הלילה במדינות היעד תאבד כאשר כל העובדים יגיעו וייצאו באותו מועד."

אביעד אבני, CFO"אינטל" דיבר על הפגיעה בנשים עובדות. לדבריו: "במהלך זה יש מעיין פגיעה מיותרת בנשים עובדות המרגישות חופשיות מספיק בכדי להגיע הביתה בעת הצורך ולא להיות תלויות בתחבורה ציבורית. היום, הן מגיעות לעיתים מרכז הארץ לק. גת ומצליחות לנהל משפחות תוך כדי חיי עבודה פעילים.

עבור לתוכן העמוד