20/11/2024 | קורס קורס כלכלנים עסקיים FP&A -מחזור 15 |
29/12/2024 | Road Show פורום המשקיעים |
29/12/2024 | קורס Tax strategy and beyond |
5/01/2025 | ערב הגאלה השנתי של ה CFOs |
14/01/2025 | קורס למידה מהמוסד על פריצת גבולות, מנהיגות ובנית צוות מנצח |
29/01/2025 | מפגש מימון |
14/09/2025 | הכנס השנתי של ה-CFOs |
|
פורום ה-CFO: מכה קשה לחברות ההיי-טק ולחברות הקטנות במשק: |
|||
ושוב העובדים ישלמו את עיקר המחיר: רק 5% מעובדי ההיי-טק ו-9% מעובדי החברות הקטנות יהנו מגילום העלאת המס על שווי רכב נגה קינן, יו"ר פורום ה-CFO: הסיבה העיקרית לתופעה הרווחת של רכב חברה (בקניה או בליסינג) היא המיסוי הגבוה על רכבים חדשים ומס ההכנסה הגבוה על עובדים בדרגי הביניים והדרגים הנמוכים | |||
31/10/2006 | |||
מהסקר שנערך בקרב 141 סמנכ"לי כספים של החברות הגדולות במשק, עולה כי בכלל המשק יספגו העובדים את העלאת המיסוי ע"י העלאת שווי הרכב, ובעיקר: 95% מעובדי ההיי-טק, 91% מעובדי החברות הקטנות. על פי הסקר, חברות קטנות נחשבות חברות בעלות מחזור הנמוך מ-40 מליון דולר בשנה. גם העובדים בחברות האחרות ינזקו, אם כי בשיעורים פחותים: 87% מעובדים החברות הבינוניות והגדולות, 81% מעובדי התעשיה המסורתית, 77% מעובדי השירותים והמסחר . לדברי ב בכדי להקטין את כמות העובדים להם רכב חברה, על רשות המיסים להקטין את המיסוי על רכב חדש, ולהקטין את מס ההכנסה על דרגי הביניים. גובה המס בישראל גבוה בהרבה מהמקובל ב-OECD– והם היוצרים את הבעיה. "אם המדינה רוצה להמעיט בכמות רכבי החברה הנמצאים בשימוש עובדים – תטפל בשני נושאים אלו – את השאר יסדר השוק בעצמו" אומרת קינן. BizPortal |
|||
|
|||