| 19/11/2025 09:00 | פרוייקט מנטורינג WCFO - סגירת מחזור 4 |
| 10/12/2025 09:30 | דיון פורום באירוח משה לארי מנכ"ל מזרחי טפחות |
| 25/12/2025 | מפגש מסים |
| 4/01/2026 18:30 | ערב גאלה 2026 |
| 12/04/2026 | משלחת הפורום ל"מצעד החיים" בפולין |
| 11/10/2026 | בחזרה לאילת - הכנס השנתי 2026 |
|
פורום ה-CFO: מכה קשה לחברות ההיי-טק ולחברות הקטנות במשק: |
|||
| ושוב העובדים ישלמו את עיקר המחיר: רק 5% מעובדי ההיי-טק ו-9% מעובדי החברות הקטנות יהנו מגילום העלאת המס על שווי רכב נגה קינן, יו"ר פורום ה-CFO: הסיבה העיקרית לתופעה הרווחת של רכב חברה (בקניה או בליסינג) היא המיסוי הגבוה על רכבים חדשים ומס ההכנסה הגבוה על עובדים בדרגי הביניים והדרגים הנמוכים | |||
| 31/10/2006 | |||
מהסקר שנערך בקרב 141 סמנכ"לי כספים של החברות הגדולות במשק, עולה כי בכלל המשק יספגו העובדים את העלאת המיסוי ע"י העלאת שווי הרכב, ובעיקר: 95% מעובדי ההיי-טק, 91% מעובדי החברות הקטנות. על פי הסקר, חברות קטנות נחשבות חברות בעלות מחזור הנמוך מ-40 מליון דולר בשנה. גם העובדים בחברות האחרות ינזקו, אם כי בשיעורים פחותים: 87% מעובדים החברות הבינוניות והגדולות, 81% מעובדי התעשיה המסורתית, 77% מעובדי השירותים והמסחר . לדברי ב בכדי להקטין את כמות העובדים להם רכב חברה, על רשות המיסים להקטין את המיסוי על רכב חדש, ולהקטין את מס ההכנסה על דרגי הביניים. גובה המס בישראל גבוה בהרבה מהמקובל ב-OECD– והם היוצרים את הבעיה. "אם המדינה רוצה להמעיט בכמות רכבי החברה הנמצאים בשימוש עובדים – תטפל בשני נושאים אלו – את השאר יסדר השוק בעצמו" אומרת קינן. BizPortal |
|||
|
|||