20/11/2024 | קורס קורס כלכלנים עסקיים FP&A -מחזור 15 |
29/12/2024 | Road Show פורום המשקיעים |
29/12/2024 | קורס Tax strategy and beyond |
5/01/2025 | ערב הגאלה השנתי של ה CFOs |
14/01/2025 | קורס למידה מהמוסד על פריצת גבולות, מנהיגות ובנית צוות מנצח |
29/01/2025 | מפגש מימון |
14/09/2025 | הכנס השנתי של ה-CFOs |
|
פורום ה-CFO: במצב הנוכחי דווקא עובדים המקבלים רכבי ליסינג מסבסדים את העובדים שאינם מקבלים רכב צמוד |
|||
נגה קינן, יו"ר הפורום: עובד המרוויח כ – 15,000 ₪ ברוטו והנהנה מרכב צמוד מכניס לקופת המדינה כ – 96,000 ₪ מס הכנסה בשנה. ב-24,000 ₪ בשנה יותר מעובד מקביל שאינו מקבל רכב צמוד. | |||
25/09/2006 | |||
באופן אבסורדי, כל עובד הנהנה מרכב צמוד מסבסד כיום, באמצעות תשלום המסים, את העובדים שאינם מקבלים רכב. כך עולה מניתוח שנערך בפורום ה-CFO. מהניתוח שנערך בפורום המאגד את סמנכ"לי הכספים הבכירים במשק עולה כי גם אם המדינה לא הייתה גובה "שו לדברי מסקר שערך העלאת שווי רכב היא פגיעה בחברות הקטנות דווקא. יותר עובדים מקבלים רכב ליסינג בחברות הקטנות (בממוצע 61% מכלל העובדים מקבלים רכב ליסינג בחברות אלו) לעומת החברות הגדולות והבינוניות (45% בלבד). דבר זה נובע מהצורך הגדול יותר לגמישות בחברות הקטנות כמו גם מהמחסור שלהן בהון. העלאת שווי רכב היא פגיעה בענף ההי-טק שבו 61% מהעובדים מקבלים רכב צמוד (ליסינג), לעומת 16% בתעשיה המסורתית. בענפי המסחר, שירותים ואחרים מקבלים 49% מהעובדים. לדברי קינן, עובדי החברות הקטנות, ועובדי חברות ההי-טק הם, והחברות בן הם עובדים, שיפגעו מהעלאת שו
|
|||
|
|||