כניסה לחברים רשומים |
7/07/2022 | משה לארי, מנכ"ל מזרחי טפחות: שיח מאקרו מנקודת ראות מנכ"ל הבנק |
10/07/2022 | מפגש קריפטו ומיסוי |
6/09/2022 | הכנס השנתי - כפר בלום, 2022 |
30/10/2022 | מפגש בית עם יהלי רוטנברג, החשכ"ל |
|
|
סקר שימוש ה-CFOs במדיות החברתיות |
|||
25/07/2021 | |||
רותם לוי
מתוצאות הסקר עולה כי המדיה העיקרית של ה-CFOs היא הלינקדאין (ל-98% מהמשיבים יש חשבון שם) ולאחריה פייסבוק (84%). השימוש בלינקדאין הוא בתדירות גבוהה, ובניגוד לפייסבוק, בעיקר לצרכים עסקיים. הטוויטר והאינסגרם הן מדיות משניות.
לתוצאות הסקר>> |
|||
|
|||